Serviceaftaler
IT-Bilen tilbyder serviceaftaler, som er skræddersyet til kundernes specifikke behov og ønsker. Eksperterne i IT-Bilen påtager sig ansvaret for kundernes IT-infrastruktur, netværksdrift, overvågning og brugersupport for at sikre, at kundens medarbejdere oplever professionel og hurtig IT-support. IT-Bilens tjenester omfatter også opgaver som strukturering af IT, sikkerhed, netværksadministration, brugersupport, vedligeholdelse af IT-udstyr, undervisning, reparation af IT-udstyr og telefonsupport. Samlet præsenterer IT-Bilen over 25 professionelle cloud- og hostingløsninger, hvor kompromisløs sikkerhed er en vigtig fællesnævner. Løsningerne spænder fra store virtuelle datacenter til mindre webhoteller, og de dækker følgende produktkategorier:
- Domæner & Hosting.
- E-mail & Office.
- Datacenter & RDP – Dansk ISO 27001-certificeret datacenter.
- Sikkerhed & Kommunikation.
- Opbevaring & Backup – Kompromisløs sikkerhed.
- SALTO løsninger. De mest avancerede, fleksible og sikre adgangskontrolløsninger til alle brancher.
Helt afgørende for IT-Bilens samarbejde med kunder er en åben og personlig dialog præget af gensidig tillid. Det vil hjælpe IT-Bilens medarbejdere i deres stræben efter at forstå netop din virksomhed og altid levere førsteklasses rådgivning og support.
Det er et mål i IT-Bilen at bidrage positivt til dialogen med kunder om løsninger, der bedst kan imødekomme deres IT-behov nu og i fremtiden.